2011. május 11., szerda

A muffin

Újra itt vagyok,és ma egy kis torkosságot is készítettem a tanulnivalóim mellé és mielött eltünt volna minden a tányérról felkaptam a fényképezömet és gyorsan megörökítettem ezt a pillanatot hogy fel tudjam tölteni.

Hozzávalók :
- 200g félsima liszt
- 1tk szódabikarbóna
- 1/2 sütöpor
- 150g kristálycukor
- 2,5dcl tej
- 1dcl olaj
- 1 tojás
- 80g vaníliás cukor
- ízlés szerint csokoládé,banán,eper,málna bármilyen gyümölcs - szárított is

Elkészítés :
Minden alapanyagot össze keverünk a tej és az olaj fokozatos adagolása mellett míg egy sürübb masszát nem kapunk.Ezt a masszát kivajazott és lisztel kiszórt muffin formákba adagoljuk egy kanál segítségével.
250 fokon 10-15 percig sütjük elömelegített sütöben.
A mai adagba tejes csokoládé és banán volt beledolgozva és ebböl a mennyiségböl 14 muffint tudtam kihozni.Tálalásnál porcukorral szórhatjuk.

1 megjegyzés: