2011. január 19., szerda

Golf Club Welten (hotel & restaurant)

A tegnapi nap folyamán úgymond megkezdtük a szezont (nem hivatalosan) - elöször voltam munkában a 2011-es évben,hajnali két óra volt mire haza keveredtem,de örülök az újabb szezon kezdetének.Rendzseres munkába járás és fözes majd csak valamikor márciusban lesz,addig is a golf club müködik és kinyitotta kapuit az érdeklödök és játékosok számára.Az étterem és hotel ahogy már említettem március környékén nyit napi rendszerességgel.
Én két éve szakácsként vagyok a csapat tagja,nagyon jó kolektív dolgozik itt együtt a vezetöség és az alkalmazottak személyében,nagyon örülök a döntésemnek amikor is úgy határoztam,hogy hátat fordítok a fövárosnak és itt próbálok szerencsét.

Részletesebb információt a club honlapján találhattok (szlovákul,angolul,németül):  Golf Club Welten


                      A kastély épülete - étterem,hotel,golf club,pro shop


                                        18 lyukú golfpálya a kastélyal

                                                  Welten csendélet

2 megjegyzés: